22.1.2013

22.01.2013 Aksaa ym.

Ollaan isännän kanssa lenkkeilty aina kun ehditään.
Myöskin salilla pyrin käymään 2-4 krt viikossa.

Viikonloppuna oli Eva Lacnakovan agilitykoulutus, jossa olin molempien koirien kanssa.
Radalla oli aika paljon juoksemista, kun oli pelkkiä hyppyjä ja putkia sekä mentiin rataa päästä päähän ja paljon suoria putkia.
Rata piirustus tulee jossain vaiheessa.
Wilma ja Windy olivat samassa ryhmässä ja se oli aika haaste itselleni. Mutta me selvittiin siitä ja Wilman kanssa tehtiin koko 18 esteen rata kertaalleen.
Wilmalla oli hyvä vauhti ja irtosi tosi hienosti sekä kääntyi todella hyvin. Wilman kanssa tehtiin tosi hienoja pätkiä ja oli oikein hyvä fiilis tehdä aksaa.

Windy teki lyhyempiä pätkiä. Kyllä se osaa esim. takaakierron tosi mahtavasti. Windy kuitenkin oli alkuun vähän kahjo, kun ei olla oltu paljoa treenaamassa viime aikoina.
Mutta kun pääsi jyvälle mitä siltä halutaan, niin sitten alkoi sujumaan.
Oli ensimmäinen kerta, kun jätin Windyn lähtöön ja siellähän se pysyi tosi hienosti. Aivan mahtava junnukoira.
Tehtiin myös tosi hienoja putki lähestymisiä. Windy kyllä oppii kunhan sille opettaa asioita.
Wilman kanssa on jäänyt pari viikkoa ryhmätreenit väliin, kun olen itse ollut töissä. Mutta sitten ollaan käyty itsenäisesti treenaamassa. 

Viime viikon keskiviikkona olin Kapun kanssa Jaakon ratatreenissä ja päästiin esteelle 7 asti. Kapu vaan menee niin kovaa, että mä en meinaa pysyä perässä.
Mutta Kapu lähti eteen kun sanoi "eteen eteen" vaan. Oli aika kivaa huomata että kyllä mä vaan Kapun kanssa pärjään. Anu tässä joku kerta kysyikin, että koskas menen Kapun kanssa taas kisaamaan. Mä vähän epäilen, että pärjäänkö mä kolmosten radoilla. Kapu ja Anu ovat siis nousseet jo kolmosiin. 

Kapua on kiva välillä lainata.
Keskiviikkona Windyllä onkin fysioterapia Ninan vastaanotto. Katsotaan millaisessa kunnossa neitokainen on. Ainakin nyt on virtaa enemmän kuin viikko sitten ja vauhtia riittää. Windy nauttii, kun käydään pitkillä lenkeillä koko "perhe".

Pari kuvaa Windystä ja Wilmasta jäällä.. Yllättävän hyviä kuvia tulee puhelimella..



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti